Až budu welkey, budu terorista :))

10. září 2006 v 21:26 | world
Je to tady, zítra je nejkrásnější datum w roce, 11.září 2001.. ehm 2006. Pamatuju si to yako dnes.. malej kluk, kerey si hraje, že wšehno wí a wšehno zná.. howno sem wěděl a znal. Yenom sem zíral yag padá jedna wěžička.. následně druhá.. pentagon.. yen let 93 zklamal.. :))

Byl sem se Štěpíkem na intru w netowý místnosti.. gdyž tu se objewila na monitoru zpráwička, že začala třetí swětowá wálka, že Turci bombardujou Ňujork.. no něyaxem tomu newěnowal pozornost.. nakonecc sme se Štěpíkem wyběhli g telce a yako fag. Newěříccně sem zíral. Bál sem se a přitom sem prožíwal strašně mocc wypjatý okamžiky. Newim esli štěstí nebo smůla, narodit se f týhle době, ale aspoň sem si srownal, na kerý straně hodlám w budouccnu bojowat. Rozhodně ne na tý americký.

Nenáwidím USA. Nenáwidím Mr.Bushe. Ye nás wícc. Ti nejradikálnější stojej s bombama na těleh stejně běžně yako wy, zkurwení komerční konzumenti stojíte w Tescu frontu na salámy. A wo tom to ye. Zemřít yako mučedník. Zemřít we jménu Al-láha. Al-láh akbar, Mohamadum rasulu al-láh, la il láha ila Al-láh.

Korán, Súra 1, citace:

Rci: "We jménu Boha milosrdného, slitowného, chwála Bohu, pánu lictwa weškerého. Milosrdnému, slitownému, wláci dne soudného. Tebe uctíwáme a Tebe o pomocc žádáme. Weď nás stezkou přímou, stezkou těh, yež si zahrnul milostí swou, ne těh na něž si rozhněwán, ani těh, gdo wěru w bludu sou.."
 


Komentáře

1 Jesus Jesus | 10. září 2006 v 21:51 | Reagovat

Aha, takze kdyz nekdo nenawidi Klause,cesky piiwo a ve jmenu buhvikoho vymyslenyho nakym zfetlym prorokem na pousti vybombarduje pulku Prahy tak jako nou problem, jo? Mno ehm zirrram ty salaame husajne....

2 pája pája | 10. září 2006 v 22:20 | Reagovat

jo,já ten den byla ve třídě a dívala sem se na kámošku,která probrečela celej den,protože měsíc před útokem chodila po obchodnim centru...když sem se pak na to dívala v televizi,jak letadlo napálilo do dvojčat-hroznej pocit...

3 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 6:15 | Reagovat

tu jesus: Klause mám rád, český piwo ye rozhodně lepčí než-li yeho arabský náhražky.. a Boha byh beyt Tebou neurážel, prorok nebyl zfetley.. hlawní poznatky, cco Ti kci předat. Bůh není wymyšleney, bo inako newim yag by si moh eXistowat. A půlku Prahy newim ploč by něgdo bombardowal. Pokud se zrowinka pan ParoubTekk nerozhodne PRO americkou základnu na našem území, reálné riziko teroristického útoku nám nehrozí..

4 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 6:17 | Reagovat

tu pája: Poccit to byl fag takowey neskutečney.. ten den se psala historie. Nicc nuž nebude takowý ako dříwe. Ye yen škoda, že někeří lidi o útoccíh wěděli a nezabránili yim, wia Mr. Bush.. :))))

5 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 6:18 | Reagovat

btw. a wy ostatní ste prožili jedenácté září léta páně dva nula nula yedna ako?

6 Kačí Kačí | 11. září 2006 v 17:08 | Reagovat

Pamatuju si, že ten den sem byla u kadeřnice-malá Kateřina si de nechat udělat melír! A večer sem staršně probrečela, pač sem se bála války......;-)

7 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 17:18 | Reagovat

no si pamatám, že swět wowládla dawowá hysterie, wšici na počkání brečeli.. wšici čekali, že bude wálka.. a wono nicc.. a ploč nicc? Plotože to fšehno byla enem fikce.. wlasně nigdy se nicc nestalo.. :)) yinag kateřinka s melírem a spadleyma wěžmama nejlepčí kombinacce, cco? :))))

8 Kačí Kačí | 11. září 2006 v 17:42 | Reagovat

No jasný!:D Byla sem kóča:D Ten datum bude v historii-11.září:D :-P

9 Adus <- Adus <- | 11. září 2006 v 19:09 | Reagovat

twe tak to ja sedela u televize a mela sem ji potichu takze jen vidim jak tam padaj dvojcatka a upe si myslim ze to je nakej film ne:DD proste upe nezajem ne:D a pak az prisla mum domu a vybalila to:D a jinak sice taky nemam rada usa a bushe:-/ ale jinak stebou silne nesouhlasim jako jistli si myslis ze je todle naka frajerina dyz tu zacnes z kecama typu A wo tom to ye. Zemřít yako mučedník. Zemřít we jménu Al-láha. Al-láh akbar, Mohamadum rasulu al-láh, la il láha ila Al-láh.

tak to sorry ale to je trochuý moc nemyslis ? (nic ve zlim)

10 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 19:26 | Reagovat

nemyslím si, že ye to frajeřina.. myslím to smrtelně wážně. Ye mi yasné, že tím se shodím we wočíh wěčině racionálně uwažujícíh lidí.. ale jáá to tag cceytím a nebudu tu psát kecy, yag to kce konzum slyšet.. říkám swůy názor yáá si za ním stojím. S wýše uwedenými slowy souhlasím a sem si plně wědom síly těhto slof. Asi tag, Adélko, ale chápu Twou reakcci.. napro100.

11 Adus <- Adus <- | 11. září 2006 v 19:48 | Reagovat

jo prave to jak to beres strasne vazne me zarazi..... a fakt souhlasim upe nejvic s tim prvnim komentarem... vsici dou za nakym fanatykem kerej jim busi do hlavi jak se dostanou v posmrtnym v zivote do raje a k tomu dostanou 60 pannen a cim vic lidi sebou veme tim lip... a proto mi to pride trochu blby slyset tydle slova od cloveka jako ty o kterym si myslim ze to ma v hlave v poradku... ale jako jinak chapu ze ses jakoze na jejich strane... vobcas takle uvazuje asi kazdej... ja taky...

12 Adus <- Adus <- | 11. září 2006 v 19:52 | Reagovat

ale jako v usa se jim to povedlo jako fakt nejvic teroristy chvalim... teda az na ty lidi ...

13 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 20:15 | Reagovat

no teďko už tomu nerozumím. Domníwám se sám wo sobě, že to mám w hlawě už ccelkem srownaný.. :)) přezně ako zmiňuješ. Proto sem si utwořil názor, kerej mám.. :)))) je to teorie o tom, že za fšehno může Bush.. prostě je to boj jednoho člowěka, posedlého mocí. Nerozplakalo mě WTC, za to sem naměkko dyž widím wobrázky z židowskeyh bomb w libanonu, z americkeyh w iráqu. To nigdo newidí? Yag wražděy tyhle dwa státy newinný lidí? No cco, USA přišla wo hafec newinneyh lidí. Nikolif kwůli teroristům, ale kwůli Bushowi. Muslimské státy prostě nemůžou Ewropani brát yako zlo. Žijou tam lidé, keří to maj w paličkáh mnohem wícce srownané, než zkurwení diskanti a wůbecc tahle populacce konzumu, wládnouccí w Česku a Ewropě wůbecc..

14 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 20:18 | Reagovat

http://www.novinky.cz/09/53/50.html - čekujte.. :)) welicce zajímawé a wečer čekujte ČT2, supééér dokument ohledně dwojčat..

15 Adus <- Adus <- | 11. září 2006 v 20:30 | Reagovat

stima me laskave nesrovnavej8-)8-)8-) jop jako v par vecech mas pravdu bush je kreten a vsechno zes*al 8-)

16 world world | E-mail | Web | 11. září 2006 v 20:35 | Reagovat

neboy byh si nedowolil Tě s nima srownáwat.. :)) adélko Ty si poněkud jinde psychicky, než-li woni.. wíme woba.. a wí to každey tworeg na tomhle swětě :)))) a ohledně pana Bushe, škoda mluwiti.. :((

17 Adus <- Adus <- | 11. září 2006 v 20:51 | Reagovat

tak to jo uz sem se lekla:))) nj todle tema povazuju uz za uzavrene uz to nebudu resiti dal8-)

18 Jesus Jesus | 11. září 2006 v 21:14 | Reagovat

to Adus: Jak si muzes voubec dowolit napsat ze chwalis teroristy v USA. Za tudle vetu bych poslal twoji rodinu toho osudnyho data do WTC. Bys pak jako moc nechwalila kamaradko:(( A kecy v tydle diskusi me fcuk wytacej, maximalne. Zabijet civilisty je hrich, to je snad jednoznacny,nie?

19 Adus <- Adus <- | 12. září 2006 v 15:36 | Reagovat

chvalim pac si za to mohli sami chapes to.... se snima nemeli paktovat dyt oni si voto upe rekli... a pokud umis cist napsala sem az teda na ty lidi...8-) (tim mysleno co tam zemreli)

20 world world | E-mail | Web | 12. září 2006 v 17:02 | Reagovat

tu jesus: Wydíš, mě wytáčí už yenom Twoye přezdífka. Si ty kecy nečti, dyž Ti waděy. Sou to názory dwou mladeyh nekonzumníh lidí, kerý z wysoka kašlou na komerci a may swou hlawu a swoye názory.. za sweyma názorama si steyně ako Adélka stojím a něakey Ježíš mi může políbit wíš.. a g Twé wětě: Zabíjet ciwilisty ye hříh.. ehm.. a cco děay Twoyi američani w Iráqu? Afghánistánu? Cco děay Izraelcci w Libanonu? atd. We srownání se strašákem "terorismu" wycházey teroristi yako slabey wodwar oproti US Army.

21 world world | E-mail | Web | 12. září 2006 v 17:03 | Reagovat

btw. widíš.. bez trwdýho y.. :)) s měkkým i.. :)))) kua.. se stydím..

22 Jesus Jesus | 12. září 2006 v 18:22 | Reagovat

Nigdo nejni newomylnej:)Nerikej moji Amici, ja sem jen proti terorismu a zabijeni newinejch lidiczek bez ohledu na rasu, vyznani a narodnost. Prawe proto me zarazi, ze dwoum mladejm lidem nedochazi, ze nasili plodi zas nasili....Afganistan byl jasnej,bylo to doupe teroristu a odplata pro americkej lid, kdyby Bush nic neurobil, tak celkem ztratil pozici. S Irakem nesouhlasim;Husajn neni terorista, ale diktator , jen Amici sou chudaci zmanipulovany, za vsechno muze vlada, tak se zarid tak abys to trea zmenil, kdyz ses ten mladyy radikal...Podporovanim terorismu udelas leda tak exkrement zapachu nehorazneho....

23 world world | E-mail | Web | 12. září 2006 v 19:36 | Reagovat

no, yag to po Tobě čtu, pane.. budeš doccela inteligentní twor, bo ten názor cco píšeš ye zcela prawdiwey.. kompliment. Násilí plodí násilí, ano, ale ta spirála se roztočila a není tu mocc možností yag yi zastawit. Samozřejmě, že mám swé paranoické wize, yag by to mohlo beyt, gdyby.. ale paranoja ye moye smrt.. :)) Afghánistán? Hnutí Taliban bylo teroristické doupě, afšag hlawním ccílem US ARMY pokud se nepletu bylo zajmout Ussámu. Ussáma dál wesele šplhá po horáh yako kamzík a ye skryt gdesi w Pandžábu.. údajně ( zdroj: NBC ). Iráq? Oil is not reason for a war! Asi tag. Jasně cíleney útok proti ciwilnímu obywatelstwu, s widinou zisku ropy a území=finanční zisg. Pokud by wedl Bush pozemní operacci chytřeji ( ehm, myšleno skupinka G.W., Condoleeza, Donald ad. ), plostě pokud by legálně wedli operacci chytřeji, s ohledem na ciwilní obywatelstwo, z nenáwisti wůči USA by nezbylo zhola nicc a wěčina swěta by byla s USA, fyzicky i psychicky. Takto ye swět rozdělen na dwa tábory. Yáá ty dwa tábory widím yasně. TÁBOR alá KONZUMENT.. plostě média krmí tuhle skupinku lidí fakty pro Američany a tag lidé ydou tupě ako wofce a dýchají za USA. TÁBOR alá RACIONÁLNĚ UWAŽUYÍCCÍ twor.. to sem já, Adélka.. a předpokládám, že i Ty.

24 ollien ollien | 13. září 2006 v 7:14 | Reagovat

nedelej ze nezeres salam...

25 hanz hanz | 13. září 2006 v 9:32 | Reagovat

hmmm.KOukam ze tu mas pekny diskuze:)Chvili to tu nectu a hned takovy tema:)

26 Kraken5 Kraken5 | E-mail | Web | 13. září 2006 v 21:06 | Reagovat

Nemůžu souhlasit s názorama, co obhajujou terorismus. To považuju za úplně nesmyslnou věc a lidem, co to vyřknou, bych doporučil, aby zažili něco z toho na svou vlastní kůži. Sám bych se zařadil spíše ke konzumní společnosti (i když ne až zas tak úplně), proto mě budou někteří lidé totálně ignorovat. spojení,že let 93 zklamal... promiň, ale to je demence..... celej tvůj článek jsem pochopil, jako že konzumní společnost(viz důchodci v Tescu ve frontě na salámy) můžou způsobit větší utrpení, než islámskej terorista, kterej se podle tebe chová podle správných zásad a zemře jako mučedník.... pokud se nad tím zamyslíš jako nezaujatej divák,nikdy bys nemohl tohle vyslovit, natož napsat. Co závěrem? No, prostě odsuzuju terorismus a pokud se toho týče tak proti němu budu stát (klidně i po boku Bushe, i když mám samozřejmě proti němu taky několik výhrad) a budu pro jeho tvrdé trestání.

27 world world | E-mail | Web | 14. září 2006 v 8:47 | Reagovat

tu flesy: Let 93 zklamal ye myšleno z nadsázkou, rozhodně ne-e upřímně.. nawopag si wážím těh lidičeg, cco tehdá bojowali proti únosccům, protože prokázali odwahu a wlastenecctwí a to sou spráwný morální hodnoty. Rozhodně byh za ně držel powěstné minuty ticha, plotože si to zaslouží. Bojowali za cizí žiwoty, keré by zcela jistě wyhasly, pokud by teroristé swůy záměr splnili. Tagže Let 93 má muy wobdif a spojení wýše uwedené ye pouze nadsázka. Cco se týče obhajoby terorismu, nesouhlasím se zabíjením newinnýh lidí, určitě ne-e, souhlasit se zabíjením snad ani neyde.. proto nesouhlasím s panem Bushem. Teroristi zabíjí za swou wíru, Bush zabíjí za widinou peněz.. wíra mi je mnohem bližší než-li hromada penězz.. asi se tedy uwidme na opačnýh stranáh pomyslné barikády..

28 Roman Roman | 13. října 2006 v 7:23 | Reagovat

WTC,Pentagon,a let 93,celej New York si zaslouzi 1 hodinu ticha,je mi jich strasne lito,bojovali za cizi zivoty  na tom letu 93,zachranili Bili dum.

29 world world | E-mail | Web | 13. října 2006 v 15:41 | Reagovat

Milý Romane, cco z toho máme my, že statečný let 93 zachránil Bílý dům? Máme lewnější chleba? Nemáme, máme na swětě yenom yednoho diktátora, kerý swé osobní mindráky řeší wálkami a agresí..

30 Roman Roman | 7. listopadu 2006 v 15:30 | Reagovat

ok.,ale je to  smutny,ja totiz zil  hnedka vedle WTC,ja jsem nemohl uverit vůastim ocim,kdyz jsem videl ten sedivej kour

31 world world | E-mail | Web | 7. listopadu 2006 v 15:34 | Reagovat

Wau, tag to yo.. womlouwám se tedy za nesmyslný předchozí příspěwek, pokud si pamatowal Swětowé obchodní centrum takto wosobně, musel to být poměrně smutný zážitek.. rozhodně musel být emotiwnější, než-li pro twory, keří si mohou o žiwotě next to WTC jen zdát..

32 Shark Shark | E-mail | 20. února 2007 v 20:42 | Reagovat

Coto tu pořád žvaníte?Víte vůbec proč terorismus vznikl? To jsou lidé kteří bojují za své prává.Jen trošku hrubou silou,když budou cinkat klíčema na náměstí jako my v 89 roce,tak se jim všichni vysmějou!A když uř jsme u terorismu,nemusíme chodit daleko.V našem státě řádí legitímní terorismus-jako Exekutorský úřad,vymahači dluhů atd.A co proti tomu podnikáte? Nic,serete magi co!!!!!

33 world world | E-mail | Web | 21. února 2007 v 21:37 | Reagovat

žraloq: Nepodnikáme ploti tomu nicc, bo ysme namlsaní kapitalstičtí sráčowé..

34 Z MRDÉČEK Z MRDÉČEK | 24. května 2007 v 14:50 | Reagovat

SI dobrej čurak nee?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama