close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 

EMOční ples

6. dubna 2008 v 14:30 | Luciášek
Některé večery jsou natolik inspirativní, že nestačíte všechnu inspiraci vnímat. Podnětů na Vás působí celá řada a ta nebo ta Tě má nakonec ráda?
Ples Déčka se vydařil. Kamilce to slušelo. Mé přítelkyni to slušelo. Ostatní? Dekadence. Absolutní...
... před celou slavnostní událostí jsem si nechal upravit vlasy do stylu alá Mexiko. Jako bych snad byl bandito z Tijuany, tak jsem si připadal v teplickém divadle. Sondovaly mne pohledy chlapců a především pohledy slečen? Já však byl jen jedné za krásný večer vděčen. Daroval jsem jí oči, daroval jí srdce, přesto se dočkal pláče.
Krátce před půlnocí se ke mně začala tulit kamarádka MoiYmky... Ivuš. Stejná slečna se stala hrdinkou následujících chvil, to když ji odvezla přímo z plesu sanitka s otravou alkoholem.
Pláč.
Slzy.
Dojetí.
Smutek.
Radost.
Začátek.
Konec?
Proč?
S Moiymkou jsme si vše snad důkladně vyjasnili. Ostatně příběh zdi Krušnohorského Divadla by mohl vyprávět.
Dvě dušičky u zdi dýchaly naléhavě a prosebně.
Šepot dvou rtů.
Mám Tě rád, řekl Ďábel. Mám Tě ráda, pravila příslušnice andělského rodu.
EMOční ples skončil. Autor pohádky však sotva dopsal úvodní stránku...
 


Komentáře

1 pétřá pétřá | Web | 6. dubna 2008 v 16:26 | Reagovat

sluší vám to se slečnou, sluší ;) xD

2 Adus Adus | 7. dubna 2008 v 13:16 | Reagovat

Dalsi slecna?

3 XxX XxX | 7. dubna 2008 v 13:45 | Reagovat

Tahle se mi nelíbí, sluníčko byla hezčí!!!! Zahoď jí!!!!

4 anti anti | 7. dubna 2008 v 14:28 | Reagovat

Sluníčko byla nejkrásnější holka, kterou jsi si vůbec nezasloužil, to co máš teď? Co to je? Zrůda k zrůdě sedá, hodíte se k sobě.

5 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 14:45 | Reagovat

ad výše uvedené vzkazy: Ano, Sluníčko bylo krásné. První opravdový dospělý vztah. Ano bylo krásné, BYLO. Právě minulý čas je mocným hybatelem. Slečna o mě nejevila zájem, ač jsem jí dal dostatek času na rozmyšlenou. Tím mě zranila více, než kdyby mi dala šanci. Sluníčko tedy bylo, čas s ní byl krásný.

S Moiymkou mojí je to o něčem jiném, je to pohádka. Krásná pohádka, do které může mluvit jen autor předlohy a dva hlavní hrdinové. Nikdo z Vás není autorem předlohy, nikdo z Vás není Bůh, ani hlavní hrdina, nikdo z Vás není já či Ona, snad právě proto Vám nenáleží Moiymku urážet. Nezaslouží si to. Je jiná než její okolí... je jiná než já nebo Ty nebo kdokoliv jiný. Samozřejmě je jiná než Sluníčko, proto mi přijde zcestné porovnávat obě slečny. Na každou je nutno vzít si jiné měřítko.

6 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 7. dubna 2008 v 15:23 | Reagovat

Nehodlám se zde vyjadřovat ke Tvé..ehm, současné.

Jen mě neustále dostává ta "dekadence". Tu nechápu. Absolutně. NEpřijde mi, že by zrovna tohle slovo vystihovalo atmosféru plesu. NE. Možná jde o věc názoru, možná jde o Tvůj momentální názor, jeden z mnoha, jeden z více či méně krátkodobých.. Ovšem nemyslím, že mě, jakožto jedné z aktérů sobotního večera, náleží takováto kritika, ačkoli mám kritiku ráda... To jen tak na okraj... (ohrané fráze známé...?)

7 MoiYmo... MoiYmo... | 7. dubna 2008 v 16:09 | Reagovat

Ou, jak povrchni slecny... soudit me podle tri fotek, to se mi nezda moc fer... jinak, treba by ses mi taky nelibila a kritzuji te snad? Ne... nemusim se libit tobe, vsak muzes me mit i za zrudu jak sama rikas, dulezite je, abych znamenala neco pro nej...samozrejme tady se nikdo ani nezminil o kritice jeho byvale slecny, takze myslim, ze tohle bylo ponekud hloupe, zbytecne a melo to v sobe spetku zarlivosti.

8 N.icky N.icky | 7. dubna 2008 v 16:51 | Reagovat

Hodnotit žárlivý komentáře, nemá asi smysl, co??? Moc jim to spolu sluší a kdo si to nemyslí???...tak se koukat nemusí... jestli je to krátkodobý nebo ne... do toho vám taky nic neni....myslim si...vim, že se k sobě hoděj, tak ať jim to vydrží....

9 Elisabeth Elisabeth | Web | 7. dubna 2008 v 20:16 | Reagovat

Krásné fotečky :o) Ale první obrázek je naprosto nej nej nej:o)

Teď jsem si teprv přečetla předchozí reakce. Nemám v povaze hodnotit lidi podle vzhledu ( pokud tedy nesmrdní a nejsou roztrhaní a v ruce kudlu ;o) ). A první, co mě napadlo po shlédnutí fotek, bylo Jé těm to sluší. Další šťastný pár na světě plném neštěstí....:o) Když vás neznám, jak vás můžu soudit???Jen Tebe, milý pane autore, z vyprávění a dvakrát od vidění.......:o)

10 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 20:58 | Reagovat

ad Pájí: Proč by ses nevyjádřila? Máš zde volný prostor.

Dekadence? Podívej, když šestnáctileté princesny odváží sanitky z plesu na JIPku, tak ať mi nikdo neříká nic o psychické vyspělosti postmoderní generace. Pravda, že Ty jsi se chovala jinak, než-li činitelé, pohybující se kolem mě, avšak i Ty jsi byla svým způsobem dekadentní. Samozřejmě i já, já jsem dekadentní celý svůj život a jsem na to patřičně hrdý.

Tvé postoje, pózy, úsměvy a chmury, kterými jsi častovala své okolí by se do škatulky "dekadentní" zcela jistě hodily.

Jednalo se však o momentální stav mysli, rozhodně Tě nepokládám za příslušnici oné postmoderny. Jsi odlišná.

Nyní se prosím vyjádři, neboť jako jedna z mála znáš mě i moiymo...

11 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 21:08 | Reagovat

ad MoiYmo: Těší mě velice, že jsi se dokázala sama obhájit v této virtuální výměně názorů. Důležité opravdu je, co znamenáš pro mě, japonská slečno. A kritika ostatních?

Jeden moudrý člověk (čti Arthur Schopenhauer) řekl, že není důležité jakým stylem se o Tobě lidé baví, hlavní je, že se baví.

A i já sdílím tento názor, bavte se dále, harpyje... život je hra a James Douglas Morrison určuje její pravidla.

12 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 21:11 | Reagovat

ad Pétřá: Děkuji. Těší mě, že alespoň někdo má smysl pro krásu... xD

ad Elí: Děkuji. Z vyprávění? Koho, čeho?

13 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 21:17 | Reagovat

ad N.icky: Nejvíc v pohodě kamarádky to mé MoiYmo vlastní. Fakt jste na mě zanechaly úpe výborný dojem! A to hned tak někdo nedokáže...

14 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 21:20 | Reagovat

ad Adélka: Ano. A je zajímavé, že právě názory lidí, od kterých bych je čekal, se zde neobjevují. Od lidí, kteří mě znají více než kdokoliv jiný. Naopak se zde objevují názory věru anonymní.

15 Luciášek Luciášek | Web | 7. dubna 2008 v 21:27 | Reagovat

off topic: Mám nutkání napísati sem krátký vzkaz Sluníčku.

Děkuji (za všechno) a také děkuji za Tvá písmenka (via líbko - ...užívej si svou slečnu... - děkuji).

16 Libor Toman Libor Toman | Web | 8. dubna 2008 v 0:12 | Reagovat

Byl jsem tady, budu zas, to ti říká Fantomas. Tajný návštěvník zahlásil, ty pražskej Baudelaire, co bude s NHLpro?:-D

17 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 8:07 | Reagovat

ad Libor a jeho tři otázky na icq:

1) "Jeden moudrý člověk (čti Arthur Schopenhauer) řekl, že není důležité jakým stylem se o Tobě lidé baví, hlavní je, že se baví." - nevzpomínám si zdroj, avšak Schopenhauerem se rád inspiruji, např. jeho teorii o tom, že lidé jsou věru nešťastní tvorové, neboť celý život po něčem touží a když dojdou naplnění, jsou nešťastní z toho, že ho mají a touží po něčem zcela odlišném, považuji za jednu z nejlepších filosofických myšlenek vůbec.

2) "Kurňa ty tomu asi fakt rozumíš, no ale na mýho strejdu nemáš, ten by ti natrh trenky. Ten má brloh nafutrovanej cédečkama, já čekám, že jednou k němu přijedu a z okna na mě spadne několik cédéček." -  Děkuji, beru to jako kompliment, že uznáváš mé kvality, ani já neskrývám obdiv k Tobě a k Tvým filosofickým úvahám.

3) "Hele a s tím co píšeš, to se mi líbí, co na tom tak trochu víc zapracovat? třeba to studovat apod. Je to sice mimo můj obor, ale zdá se mi to dobrý." - Myšleno co konkrétně? Píši toho dosti a nevím, co jsi měl konkrétně na mysli.

18 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 12:46 | Reagovat

Lookasek: Inu dobrá, také přihodím svůj názor, ikdyž vím, že mě nařkneš ze zaujatosti bo tak podobně...

Vůbec těm fotkám nevěřím... Na pohled vskutku krásný fotky s dvěmi asi štastnými lidmi... Ale je to stále dokola... Jedna odejde přijde druhá... ale samozřejmě ta předtím byla vždy ta pravá... Pak náhle bude ta druhá ta pravá a ty jsi štastný... nebo je to jen vsugerováno že jsi štastný? nevim... náhle se ale sté pravé stane ta předtím a už je tu zas další a další....

Takhle to vidím jako pozorovatel x) a doufám že se MoiYmo nebude nějak ohrazovat... x)

Co si budem povídat taky sem už málem s Luciáškem byla... Ale věděla jsem že bych byla náplastí.. a to jsem opravdu nechtěla xD Ale kdo ví.. třeba zrovna vy dva budete oba ti ''pravý'' xD

19 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 15:28 | Reagovat

ad Adélka: Máš mě přečteného (napsala jsi přesně to, jak by to měl cítit nezávislý pozorovatel, který mě zná). Mám Tě přečtenou (přesně jsem čekal, že napíšeš, co jsi napsala).

Inu, jedná-li se o iluzi, je to iluze překrásná. Jedná-li se o realitu, žijeme v pohádce. Já i moje EMO MoiYmo.

20 Balon Balon | 8. dubna 2008 v 15:31 | Reagovat

Já chci být ten pravý...xDD

21 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 16:00 | Reagovat

Balon: jsi ten pravý xD

22 Illuén Illuén | Web | 8. dubna 2008 v 16:45 | Reagovat

já tě sleduju, neboj ;)

23 S!muShka S!muShka | Web | 8. dubna 2008 v 16:54 | Reagovat

Naprosto souhlasím s Adus...A můj názor dokonale vystihuje píseň zvýřátka...Je to chvilková pohádka. Až to nebude pohádka budeš chvíli smutný, ale pak zcela jistě začne nová pohádka...Avšak je trochu škoda žít jen v pohádkách...

24 S!muShka S!muShka | Web | 8. dubna 2008 v 16:55 | Reagovat

Naprosto souhlasím s Adus...A můj názor dokonale vystihuje píseň zvýřátka...Je to chvilková pohádka. Až to nebude pohádka budeš chvíli smutný, ale pak zcela jistě začne nová pohádka...Avšak je trochu škoda žít jen v pohádkách...

25 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 17:39 | Reagovat

ad Páťa: Jseš levák nebo pravák? Já jen, zda-li máš nárok být pravý.

26 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 17:39 | Reagovat

ad illuénka: Jsem rád, děkuji. Bohužel mně není umožněno sledovat Tvou novou stránku... xD

27 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 17:42 | Reagovat

ad S!mushka: Zvýřátka jsou o postmoderní generaci, věru ano. Jsou o mně stejně jako o Tobě a o kterémkoliv živočichovi, který si života užívá.

Smutek? Já slečny neopouštím, to slečny opouští mě. To je důležitý poznatek. Smutek? Vyskytuje se ve větší míře než se zde v modifikované realitě na bločku může objevit. Smutek do třetice? A co si tím pomůžu?

Já si rád plním své sny. Bohužel mi to není často umožňováno.

28 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 17:48 | Reagovat

ad S!mushka na druhou: A s MoiYmo jsem šťastný. Více než v kterékoliv pohádce. Myslím to upřímně xD

29 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 18:23 | Reagovat

Lukasek: cituji:Smutek? Já slečny neopouštím, to slečny opouští mě. To je důležitý poznatek.

No jo ale také by jsi měl uvest důležitější poznatek... a to proč tě opouštějí.... a stím by si měl začít něco dělat.... Jinak se z pohádky stane zas horor xD

30 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 8. dubna 2008 v 18:29 | Reagovat

Pózy na plesíku?... myslíš, jaxem musela strpět přítomnost přiopilých mladých, stále a nadlouho nezletilých slečen a neříct jim do očí, že jsou na dně a hloupoučký? Ubohý? (V tu chvíli se na onom místě uměl opít kdekdo... málokdo se neopil nebo nepřekročil "limit") Navíc by jim to v ten moment mohlo dost ublížit...  

...Vyjadřovati se k Tvé nové přítelce sice možná mám právo i prostor, jenže se do toho detailně pouštět nechci. Ona slečna mi totiž nepřijde zrovna upřímná. Stačí mi chladné pohledy na chodbách... Jinak mám pocit, že se od dob základky změnila, jen jsem neměla možnost osobně poznat, jakým směrem...

31 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 8. dubna 2008 v 18:29 | Reagovat

Pózy na plesíku?... myslíš, jaxem musela strpět přítomnost přiopilých mladých, stále a nadlouho nezletilých slečen a neříct jim do očí, že jsou na dně a hloupoučký? Ubohý? (V tu chvíli se na onom místě uměl opít kdekdo... málokdo se neopil nebo nepřekročil "limit") Navíc by jim to v ten moment mohlo dost ublížit...  

...Vyjadřovati se k Tvé nové přítelce sice možná mám právo i prostor, jenže se do toho detailně pouštět nechci. Ona slečna mi totiž nepřijde zrovna upřímná. Stačí mi chladné pohledy na chodbách... Jinak mám pocit, že se od dob základky změnila, jen jsem neměla možnost osobně poznat, jakým směrem...

32 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 8. dubna 2008 v 18:29 | Reagovat

btw..blbne to nějak,,nejde odesílat a dodatečně se to doručuje..

33 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 18:44 | Reagovat

ad Adélka: Začal jsem nejlépe jak jsem mohl. Ne, zrovna dnes jsem Tě před slečnou citoval. Zopakoval jsem Tvou větu, kterou jsi pronesla tehdá v tiskárně. Že jsem skvělý, ale jedinou mou vadou na kráse jsou holky. A o tom to je. Léčit se? Ano, léčím se za pochodu, má MoiYmo mě léčí věru úspěšně.

Začal jsem nejlépe jak jsem mohl.

Myslím, ale že to, že se kolem mě točí slečny nebylo pravým důvodem k rozchodu se Sluníčkem ani se Sannynkou, to jen tak mezi námi, děvčaty.

34 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 18:49 | Reagovat

ad Pájí: Dokonale jsi vystihla postmoderní generaci.

Právo na vyjádření i prostor k němu zde máš. Slečna Ti nepřijde upřímná? Dle čeho soudíš? Jsi má kamarádka, ona má slečna.

Jsi jediná osoba, která mi rozumí a nyní? Nyní tu pozici ztrácíš? Nebo čemu vděčí MoiYmo za nálepku "neupřímná"?

35 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 8. dubna 2008 v 18:58 | Reagovat

Pohledy. Pohledy dokážou vystihnout lecco. A když stihneš pohledy zaregistrovat ve správné fázi, zjistíš mnohem více než pózy... (nemluvím zed jen o MoiYmo)

Nevím, jak moc si myslíš, že ztrácím jaké pozice... Říkám, že ji nebudu soudit, jelikož už ji dosti dlouho osobně "neznám"... Neříkám Ti zde však, abys vstah ukončil, tak nevím, z čeho závěruješ... Jak myslíš...   (přijde mi absurdní, aby se přátelé hádali kvůli svým známostem... stačí, že se kvůli Tobě dohaduji s rodiči...)

36 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 19:06 | Reagovat

ad Pájí: Kvůli mně? Kvůli nám oběma, ne? Pozice neztrácíš, Ty je ztratit nemůžeš, ty roky kamarádství nám nikdo nevezme a jediné co můžeme je, na ně dále navázat. Na Kamenčák jedeš, doufám, chci Tě tam a je mi jedno, zda-li se tam na mě budeš tvářit obdobně jako před gymplem.

Vztah s MoiYmo ukončit? Musel bych být blázen, abych ztratil takovou japonskou slečnu (dneska to nejlépe vystihl "Anděl strážný", když povídal, že MoiYmo má japonské rysy a vypadá úpe Anime) xD

Pohledy dokážou vystihnout Lecco xD To by se líbilo Štěpíkovi (mému, ne Tvému).

37 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 19:07 | Reagovat

ad Pájí: Kvůli mně? Kvůli nám oběma, ne? Pozice neztrácíš, Ty je ztratit nemůžeš, ty roky kamarádství nám nikdo nevezme a jediné co můžeme je, na ně dále navázat. Na Kamenčák jedeš, doufám, chci Tě tam a je mi jedno, zda-li se tam na mě budeš tvářit obdobně jako před gymplem.

Vztah s MoiYmo ukončit? Musel bych být blázen, abych ztratil takovou japonskou slečnu (dneska to nejlépe vystihl "Anděl strážný", když povídal, že MoiYmo má japonské rysy a vypadá úpe Anime) xD

Pohledy dokážou vystihnout Lecco xD To by se líbilo Štěpíkovi (mému, ne Tvému).

38 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 8. dubna 2008 v 19:54 | Reagovat

není MŮJ Štěpík.....

Máš pravdu, i kvůli nám se hádám s rodiči.. ale často je konverzace pouze o Tobě.....

Pohledy jiné, než dnes před gymplem... Myslím i ty pohledy, které druhá osoba ani neví, že registruješ.... =/

39 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 19:56 | Reagovat

L: Ano tvoje vada jsou opravdu slečny...  Ted jsi z MoiYmo vyplesklý... To jsi byl ze Sluníčka taky.. a jak to dopadlo... Ale máš ted jedinečnou příležitost... začal jsi dobře.. tak v tom pokračuj...

btw. jaká japonka? XDD Jako ty super tlustý linky? ty jsou japonské? bo co? xD

40 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 20:06 | Reagovat

ad Pájí: Zajímavé, jak jsem u Vás v domácnosti mediálně slavný a známý, přestože mě nikdo kromě Tebe nezná.

Jaké pohledy máš na mysli? Ty a MoiYmo?

41 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 20:27 | Reagovat

ad Adélka: Jak to dopadlo se Sluníčkem? Kdo se s kým rozešel? Ne, Sluníčko bych zde nerad pošpiňoval a nerad bych ho řešil, dle mého názoru si nějaké rozbroje nezaslouží. Nechme téma fešná slečna Sluníčková zapovězené.

Japonka... úpe nejvíc japonka! A Mojimo Verča Vokata je asik jaké jméno?

42 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 20:39 | Reagovat

vždyt Sluníko nikdo nepošpinuje.

43 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 20:40 | Reagovat

*sluníčko

44 Luciášek Luciášek | Web | 8. dubna 2008 v 20:40 | Reagovat

ad Adélka: Tak pošpiňujme mě, hurá do toho. Ne, Sluníčko bych neřešil, má to svá specifika.

45 Adus Adus | 8. dubna 2008 v 21:17 | Reagovat

nechci nikoho pošpinovat.

46 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 9. dubna 2008 v 8:11 | Reagovat

Pohledy MoiYmo. Nikoli mé... avšak na mou adresu směřované... Medializace Tvé personky u nás doma jistě nutná je - už jen kvůli Kamenčáku.

Btw: bude tam i ona? (M) ...

47 Anett"ka" Anett"ka" | Web | 9. dubna 2008 v 12:17 | Reagovat

zajímavej článek.. a ty jsi úžasně vyjádřil vaše (tvý) pocity...

a moc pěkný fotky... at to dlouho vydrží.. :)

48 Lecco Lecco | Web | 9. dubna 2008 v 18:07 | Reagovat

Někdo mě volal?

49 zuzííček zuzííček | 9. dubna 2008 v 20:54 | Reagovat

to payee: óóó slečno s tebe mluvíí záávist.. Verču znááš?? - NE!! jenom sis na ní udělala obráázek podle ostatníích a myslim, že zrovna ty bojovnice za vlastní názor bys jí měla nejdříív poznat!! taky sem si o ní dříív myslela svý, asi to co ty teď!! ale musííš jíí POZNAT a pak si uvědomííš,  že oni dva se hledali až se s něčí pomocíí našli (ale teď neni čas na to se chváálit že.. btw: néé asi!!)znááš dobře jenom Lukáše.. já je znám oba a myslim že docela dobře - oni sou dokonalej páár, a hrozně bych jim přáála aby jim to vydrželo co nejdýýl neni totiž nic lepšíího než vidět dva lidi, na kterých vám záleží, že jsou šťastní!!

50 :-) :-) | 9. dubna 2008 v 22:42 | Reagovat

pro všechny ty harpyje: No tak slečny, berte to s nadhledem. Vždyť pomlouvání nečí krásy nebo zdůrazňování něčí ošklivosti (nechť si každý vybere) není způsob jak si pomoci. Co ste zač? Počítám, že patříte do skupinky 15-18 let co? Tyhle infantilní cesty jak pošpinit ostatní a zviditelnit sebe vás ocejchovaly dostatečně na to, aby šlo poznat, kdo ty komentáře asi mohl psát. Trochu k smíchu, ale pochopitelné. Časem vás to všechny určitě přejde. Ale nespěchejte s dospíváním, někde ty zkušenosti sbírat musíte.   A třeba i tím, že budete reagovat na soukromí jiných osob. Mohli jste si ale k diskuzi o cizím životě vybrat něco zajímavějšího. Vždyť tohle téma už tu bylo. Ublíženej Benda(chudaček malinkej,všichni ho litujme),pak nějaká záhadná slečna, co se ve stylu svého života teprv hledá a pak opět Benda tentokrát propagující vlastní "štěstí" jen aby bylo o čem psát. Někdy to až hraničí s agitací:-) No nevadí je to furt dokola. Vždycky se mu zboří svět (jako) a pak se najde někdo kdo mu dodává energii k "pseudoměleckému" žití (jako). V novinářském prostředí by se řeklo, že toto téma je již vybrané. Tak se nad tím nezabívejte,mávněte nad tím rukou a v duchu si myslete, co chcete. Třeba: "hloupá to slečna z japonska":-)

51 Luciášek Luciášek | Web | 10. dubna 2008 v 11:19 | Reagovat

ad Pájí: Je na její svobodné vůli, zda-li se rozhodne výletu na Kamenčák zúčastnit. Zvány jsou všechny osoby mně blízké, včetně Tebe, včetně jí...

Její pohledy směrované na Tvou osobu neznám, znát je však ani nepotřebuji, neboť se mi dostává protichůdných informací. Podnětem k jejím pohledům mají údajně býti pohledy Tvé.

Pokud trpíš dojmem, že Tě MoiYmo přehlíží, Tvé trápení je u konce. Nejspíše jsi nejčastěji probíraná osoba při vzájemných setkáních mě a MoiYmo.

A jak jsem uvedl výše, nezáleží na tom, jakým stylem se o Tobě mluví, nýbrž na tom, že se o Tobě mluví. Účel celá tato aféra splnila, nemýlím-li se.

My dva jsme si podobní a jak údajně prohlásila uživatelka Zuzíček, já byl "já" dříve, než-li jsi se "já" stala Ty. A tak to zůstane, pokud budeš mít zájem, dávám Ti prostor k tomu, býti mé "já".

52 Luciášek Luciášek | Web | 10. dubna 2008 v 11:20 | Reagovat

ad Anettka: Autorkou nejkrásnějšího komentáře jsi se stala právě Ty. Jsem rád, že ona písmenka v textu uvedená v Tobě evokovala pocity, s jakými jsem je psal.

53 Luciášek Luciášek | Web | 10. dubna 2008 v 11:21 | Reagovat

ad Štěpík: Nikoliv. Jen jsi byl zmíněn, snad se Ti medializace Tvé osoby líbila. Jsi slavný, neboť se Tvé jméno objevilo na této zdi nářku... vážíš si toho?

54 Luciášek Luciášek | Web | 10. dubna 2008 v 11:24 | Reagovat

ad Zuzíček: Překvapila jsi MoiYmo. Překvapila jsi mě. Dočkali jsem se od Tebe velice zajímavého komentáře. Domnívám se, že mě znáš dobře, ostatně bylo to vidět i naposledy, kdy jsme společně zavítali do "Stáru". Povídali jsme si, jako kdybychom nikdy nepřerušili kontakt. A to je důležité, právě tak se poznají kamarádi - i přes vzájemnou izolaci jsme náhle navázali na roky starou nit. Vše bylo jako dříve. Ano, Tobě vděčím za MoiYmo. MoiYmo Tobě vděčí za mne. Nevím jak veliká je vděčnost MoiYmo, ta má je však nepopsatalná.

55 Luciášek Luciášek | Web | 10. dubna 2008 v 11:37 | Reagovat

ad konzumní komerční mainstreamový smajlík: Ó, když Tě tak irituji, proč jsi se harpyje rozhodla sepsati mi tak obsáhlý a věru nepravdivý komentář? Ó jak zajímavé jsou reakce tvorů, kteří se snaží vypadati chytře, přesto se svými výroky zařazují mezi lůzu.

Připadám Ti jako pseudoumělec? Ó věru ano, máš právo na názor. Já se řídím dle názorů lidí, kterým věřím, že mi, lidově řečeno, nemaží med kolem pusy, nýbrž říkají pravdu. Má tvorba se vyvíjí, má tvorba nestagnuje. Domnívám se, že próza, poezie i scénáře jsou kvalitní, důvodem mé domněnky jsou právě reakce čtenářů, popř. posluchačů.

Nebo mě soudíš dle mého stylu života? Ano, nihilismus je jediná volba, ke které dospěje každý soudný člověk, který vidí, že láska je mrtva a i Bůh je "bohužel" mrtev. Vše jsme zavraždili sami. Stačí otevříti oči, milý smajlíku (nebo smajlice?).

Očividně i z Tebe hovoří závist, ano, budeš mi to tisíckrát vyvracet, avšak nikdy by ses nesnížila k tomu sem napsati, pokud bys neměla nutkání říci svou pravdu.

Tvou jedinou pravdu, neboť jen Ty jsi, milá harpyje, vládkyní světa.

Ne já, ne Bůh, ne Jim. Jen Ty.

Ó milá harpyje, jak moc se pleteš!

V novinářském prostředí? Dovol abych se zasmál, nevím na kolik máš s novinařinou zkušenosti Ty, avšak já se jako novinář živím již několik let. Toto téma není vybrané, je věru aktuální a hojně čtené. Pravda, jedná se o bulvární zprávy ze soukromí daného jedince (v tomto případě mě), avšak to čtenáře nutí prožívat pocity společně s hlavním hrdinou - to je účel psaní. Ano, byl bych šťasten, kdyby se diskutovalo o mé tvorbě atp., jenže jak jsem výše uvedl, není důležité jakou formou se o dané osobě diskutuje, hlavně že se diskutuje.

Je překrásné, že jsi mě oslovila tak krásně formálně. Očividně víš, kdo jsem, přesto si troufám tvrditi, že mě neznáš, resp. nechceš poznati. Dle Tvé nenávisti mám právo se domnívat, že jsem Ti v životě ublížil. Pokud se tak opravdu stalo, mohu Tě ujistit, že toho nelituji, neboť podobný verbální průjem je až směšný - tím jsem Ti chtěl, milá harpyje, sděliti, že na mě směšně působíš i Ty sama. Nezatracuji Tě však a pokud budeš mít zájem o osobní setkání, rád se s Tebou setkám a můžeme vše probrati. Snad by mi bylo umožněno, probudit Tě z Tvé paranoidní představy o mně.

Přeji krásný den.

56 Adus Adus | 10. dubna 2008 v 14:36 | Reagovat

Smajlík snědl všechnu chytrost světa. Zajímalo by mě, proč tu smajlík reaguje, když by si měli všichni najít něco jiného na práci než psát komentáře. Ale asi ono samo soukromí Bendy sleduje, když přesně ví co se sním děje ( přijde jedna slečna a pak další) S tím jediným souhlasím, ale to už jsem psala já o pár stovek komentů vejš, takže žádná novinka.

Myslím, že pisatel zveřejnuje své soukromí právě proto, aby se o něm mluvilo a každý má právo přihodit svobodně jakýkoliv komentář s jakýmkoliv názorem...Bo snad ne? xD  Pro si to jen myslet? Proč to neříct? xD

57 Payee (nka) Payee (nka) | E-mail | 10. dubna 2008 v 19:49 | Reagovat

2 "zuzíček", vlastně i Luccii... a ostatní...

Říkala jsem, jaxi nahoře můžete ověřit, že slečnu nehodlám soudit. NE. Důvod? Asi to, že ji právě neznám. Neznám její finální a momentální podobu, věru ne. Proto jsem se vzdala práva okomentovat ji. Jediné, co jsem však podotkla, jsou již zmíněné pohledy, které mi přijdou udělované dosti neprávem. Jenže tato debata je začarovaným kruhem a pravdy se nedohledáme. Každý má část své pravdy, a je jen na nás, jaké části uvěříme. Nečekám, že by se personky jako "zuzíček" přiklonily na mou stranu, o což ani nežádám... Proč také?

Btw... závist se nekoná, jelikož nemá proč se konat. Nemohu jim závidět jejich vstah. Nechci. Je vidět, že tvoreček, prezentující se jako "zuzíček", mě nezná, jak jsem se již kdysi přesvědčila. Navíc - momentálně mě znát ani nemůže, snad mě to i těší...

58 zuzííček zuzííček | 10. dubna 2008 v 20:30 | Reagovat

to payee.. netěšíí to jen tebe.. a mrzíí mě že sem tě nepoznala pořáádně už dřííve a objetovala ti docela hodně.. naštěstíí sem si uvědomila dost věcíí.. nezmíínila si jenom pohledy.. Verča je upříímná!! ona je práávě jedna z těch, která ti řekne to CO SI MYLSLÍ (ona néé ti ostatní), i když to někdy neni zrovna milý..

59 :-) :-) | 10. dubna 2008 v 22:23 | Reagovat

No komentář účel splnil:-). Aspoň na setinu sekundu tě vyvedl z tvého nihilistického klidu a musel si odepsat. Moc mě těší, že jsem sklidil (nebo sklidila) nejobsáhlejší komentář, který jak se domnívám, mi měl zřejmě promluvit do duše a donutit mě to k zamyšlení....hm zamysleme se..svůj postoj jen kvůli tvému komentu změnit nemůžu, to by bylo ode mě laciné. Zřejmě tě nepřekvapí tvrzení, že to co mě vede ke komentům není závist. Ano předvídal si to, tak si to rychle zapiš mezi své úspěchy, aby jich bylo trochu víc, protože si jich za svůj život moc nesklidil. Avšak opravdu závist to není. Věřit mi to nemusíš, neboť tě o to ani nežádám. Známe se natolik dobře, že vzájemná důvěra je vyloučena. I já se novinařinou zabývám, takže se dá říct kolego, že jsem z oboru avšak nikdy nedosáhnu takového úspěchu jako ty. Napsat pár sportovních článků a nějaké ty recenze o kterých by se, nebýt tvé vlastní reklami, nikdo nedozvěděl:-).Opravdu se to dá nazvat "já se novinařinou živím"??

Jak jsem řekla, komentář účel splnil a "donutil" (samozřejmě, že to byla tvá vlastní vůle       neb ty jsi pánem svého osudu,že:) )tě odepsat jak jinak než opět sebepovyšující komentář za účelem ponížit toho druhého.Jak předvídatelný jsi.

Takže děkuji:). Ač ses zřejmě snažil sebevíc nedokázalo mi to zkazit náladu, ba naopak. Takže děkuji za zpříjemněný večer snad i ty ho budeš mít příjemný.

60 pétřa pétřa | Web | 11. dubna 2008 v 9:24 | Reagovat

:-) => Ty se zabýváš novnařinou, jooo??? já osobně bych si Tvé články číst nechtěla, človek který je schopný napsat ,,reklami" by u mě aplaus opravdu nesklidil....xD

61 Luciášek Luciášek | Web | 11. dubna 2008 v 12:21 | Reagovat

ad Adélka: Slečna se projevila jako znalkyně mé osoby, vystihla jsi to přesně - mě těší, že tento článek i můj vztah s MoiYmo vyvolává tak bouřlivou diskusi. A není nad svobodu slova, na této stránce již dva roky vyprávím příběh o hlavním hrdinovi - batoleti Luciáškovi (jak mě jistá harpyje nazvala).

62 Luciášek Luciášek | Web | 11. dubna 2008 v 12:25 | Reagovat

ad Pájí: Byl jsem včera upozorněn, že se MoiYmo vyzbrojilo černými brýlemi, aby zakrývalo své oči při případném kontaktu s Tvou osobou. Snad se tedy problém "nepříjemných" pohledů vyřeší k dobru obou zúčastněných.

63 Luciášek Luciášek | Web | 11. dubna 2008 v 12:27 | Reagovat

ad Zuzíček: Ano, MoiYmo je upřímné, o to více si ho samozřejmě vážím. Ale byl bych na stranu druhou nerad, kdyby se Vaše společná touha podřezat té druhé krk (čti Tvá touha spáchati tento ohavný čin na Páje a Páji touha skalpovati Tebe) prohloubila právě kvůli mému vztahu s MoiYmo.

64 Luciášek Luciášek | Web | 11. dubna 2008 v 12:30 | Reagovat

ad Pétřá: Harpyje převtělená ve smajlíka se jen přepsala, dle jejího projevu soudím, že se jedná o opravdu inteligentní bytost, o to více mě zaráží, že se až tak ponižuje, že píše reakce do této diskuse.

Musím však přiznat, že jsem se nad vytknutím chyby pousmál, napsala jsi to dobře, punx slečno.

65 Luciášek Luciášek | Web | 11. dubna 2008 v 12:46 | Reagovat

ad smajlík: Primárně bych Ti chtěl sděliti, že mě diskuse s Tebou baví, neboť se domnívám, jak jsem výše uvedl, že jsi inteligentní harpyje.

Sekundárně bych Ti chtěl vytknout několik Tvých argumentů - nezakládají se totiž na pravdě.

Výše jsi, milá harpyje, uvedla, že jsem ve svém dosavadním životě nedosáhl příliš mnoha úspěchů. Chtěl bych Tě vyvésti z omylu. Realita je poněkud odlišná. Co se školy týče - čtyři roky strávené na gymnáziu v Německu, maturita s vyznamenáním na BGB, přijetí na dvě fakulty University Karlovy, státnice z německého i anglického jazyka. Nestačí? Dokázala jsi toho harpyje více? Pokud ano, nezávidím, nýbrž se klaním. Byl bych velice nerad, kdyby byla má výše uvedené slova pochopena jako výraz arogance a pohrdání, naopak, snažím se o očištění svého jména. Ano, cítím se dotčen, ublížen. Uhodlas to, harpyje. Pokud je člověku ubližováno neprávem, je logické, že se brání konstruktivními argumenty. Co se mé profese - žurnalistiky - týče, výčet úspěchů by zde byl minimálně stejně hodnotný, jako ten školský. Stal jsem se účastníkem postupového kola na pozici redaktora ČTK, byl jsem osloven s nabídkou pracovati pro Galaxii Sport, na serveru NHLpro.cz pracuji již tři roky v pozici redaktora, psal jsem pro Report a internetový portál iReport.cz, nyní se soustředím na svou práci v největším hudebním portálu v tuzemsku - musicserver.cz. Domnívám se, že svou práci plním svědomitě a právě práce na musicserver.cz mě naplňuje. Pravidelně recenzuji koncerty, potkávám v zákulisí zajímavé umělce, dělám s nimi rozhovory. Ano, toto je náplň žurnalisty a věř mi, že všechny mé články na portálu musicserver.cz dosáhly rekordní návštěvnosti - rozhodně se nepočítala ve stovkách, nýbrž v tisících návštěv - reklamu na této stránce nečiním proto, aby se mi zvedla návštěvnost, jak se mylně domníváš, nýbrž proto, že budu rád, když se o mých článcích dozví i úzká skupinka přátel kolem mě.

Přijde mi ubohé Ti něco dokazovati přes písmenka, neboť stále budeš mít na mou osobu svůj názor. Nechť ho máš, avšak pravda je někde úplně jinde. I proto bych upřednostnil osobní kontakt před pofidérním virtuálním a především anonymním.

Děkuji za vyslechnutí,

má úcta.

66 :-) :-) | 11. dubna 2008 v 15:54 | Reagovat

I já musím uznat, že komunikace, ač virtuální a po písmenkách, mě s tebou velice baví. Ikdyž to je pouze o vzájemném hanění, vzbuzuje mi to na tváři úsměv. To je minimálně paradox:)

Bylo nutné se pozastavit nad pasováním mé maličkosti mezi harpyje. Z prvních komentů k tomuto článku, jsem usoudil (nebo usoudila), že harpyje jsou osoby provinilé házením špíny na tebe a na tu slečnu. V mém případě se jedná o verbální pošpiňování pouze tvé osoby. Ale nechť to odplaví řeky proud. Rozčleňování tvých známých-neznámých do skupinek ponechám na tobě. Některé z harpyjí by zcela jistě potěšilo vědomí, že to slovo dříve zmíněné pochází z řeckého "uchvacuji" což už pomalu zní jako pochvala:).Tudíž mě to neirituje,ba naopak. Počítám, že věty ke mně směrované a zaroveň psané v ženském rodě jsou odvozeny právě od příslušného zaškatulkování mezi dotyčné harpyje. Nemohl (nebo nemohla) jsem si nevšimnout.:)

Opět jsi byl předvítalný a udělal, co se od tebe očekávalo. Chytil jsi se nabízené ruky a možnost se opět zvýraznit, zviditlelnit a možná i trochu pochválit, si bezesporu využil k vypsání všech svých úspěchú. To je zcelajistě v pořádku. Muselo to opět pozvednout tvé ego. Nejspíš tě zklamu tvrzením, že o tvých zdarech i nezdarech vím, takže mě to nemohlo nijak překvapit, nýbrž ani šokovat. V což jsi zřejmě tajně doufal.

Škoda, že některé tebou vypsané úspěchy jsou čteny s větší úctou a respektem než by si doopravdy zasloužily. Trochu upravit tohle a přibarvit tamto a už to zní jako životopis z pohádky. Omlouvám se, že nejsem konkrétní, ale dělám to kvůli té výše-proklínané anonymitě. Vypsáním konkrétních zádrhelů ve výčtu tvých úspěchů, bych sám (nebo sama) sebe připravil (nebo připravila) o tu malou výhodu, kterou mi anonymita poskytuje. Hned by si zajisté poznal o koho se jedná a zřejmě by jsi se začal hájit nebo začal útočit detaily z mého života. Připravili bychom se o potěšení z téhle hry:). Ale zpět k tomu výčtu, který mnohé nezasvěcené bezpochyby ohromil. Celkově tvůj život ve srovnání s ostatními nestojí ani za zmínku.  Ale když už jsi ho tak ochotně vypsal, je záhodno- ač je to velmi nepříjemné, nýbrž upřímné- projevit aspoň minimální uznání.

Na otázku, zda jsem dosáhl(nebo dosáhla) větších úspěchů, musím odpovědět, že ano. Jak si sám podotkl,já vládce(nebo vládkyně) světa. Žádný Bůh pouze a jenom já:).Omlouvám se, ale vypsáním svých zdarů, které jsou ti jistě známé, bych se zároveň podepsal(nebo podepsala), tak jsem jen využil(nebo využila) nabízenou ruku. Předem chápu tvé námitky, že v mém případě nebylo žádných úspěchů dosáhnuto a tohle všechno je jedna velká hra z malé scény. Vyvracet ti to nebudu nechci-li přijít o ten přívlastek anonym.

Tolik smajlíků ode mne ještě použito nebylo. Jsem ze sebou spokojen (nebo spokojena):-)

Ke konci je třeba poděkovat za obhajobu mého překlepu, nebyla však třeba. Přece jen to byla reakce na sice vtipný, ale nijak zasahující komentář.

S přáním příjemného dne.

:-)

67 pétřá pétřá | Web | 11. dubna 2008 v 20:56 | Reagovat

hehe, punx slečna si musela rejpnout....xD co má taky o hodině informatiky s fiedlerem dělat, neee???? xD xD xD

68 andynqa andynqa | 14. dubna 2008 v 18:15 | Reagovat

čáo Lucciášku, kdy dorazíš do Tepliček? Čekám na nějakou kalbičku, dlouho jsem Tě neviděla..

69 Kamilka Kamilka | 20. dubna 2008 v 19:22 | Reagovat

Ahojky. S dovolením nebudu navazovat na předchozí debatu, protože mi to přijde zbytečné a bezpředmětné. pozn: A pokud jde o můj skromný názor na fotečky.....vždyť "ty" ho znáš. Slečna je moc krásná!!!!! A hodíte se k sobě.....Ale víc nevím a nemůžu říct.

70 Luciášek Luciášek | Web | 21. dubna 2008 v 16:36 | Reagovat

ad Kamilka: Nesmírně Ti děkuji za komentář. A děkuji Ti za názor, kterého si vážím. Jsi skvělá a hlavně má osobní, Kamilka! xD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama